befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Tack!

Kategori: Befrielsepedagogik

 

 
Tack alla ni som kom igår, hörde av er eller som jag delat relationer med de senaste åren... Oavsett om andra inte förstår att det är svårt att lämna ett arbete. Det är väll bara ett arbete? Nja, kanske för vissa men för mig handlar allt jag gör om ett kall och en längtan efter möte och förändring. Tack! 
 
 
 

Kommentarer

  • Cine säger:

    Tack själv, Micke! Ibland måste man bara släppa taget :)

    Svar: Cine! Du har lärt mig så mycket genom att bara vara den du är! Släng ett sms när du har tid/lust för ein Kaffe i det magiska Eslöv! =) Anton har mitt nr...Hälsa honom!
    MikaelAndersson

    2013-09-28 | 11:53:48
  • Gabbie säger:

    Förändringar är bra, även om man tycker det är jobbigt så gör man det av en anledning. Jag vet att din anledning är en bra sådan :)

    Svar: Min vän, du är så klok och jag vet att det låter galet men du är en inspiration för mig! När jag någon gång skriver min biografi så ska den heta: "En Surrikats bekännelser"! Hoppas att vi ses en dag snart!
    MikaelAndersson

    2013-09-28 | 14:07:51
  • Johannes säger:

    Du bytar jobb. Vänskapen består! Det kvittar var du än i världen är Micke. Vi kommer att titta mot samma måne. Det är bra att du bytar jobb. För det är något du också vill. It takes a fool to remain sane. :))


    Svar: Jag tänte nästan samma tanke igårkväll... Att även om Krafttiden är slut så finns de bärande relationerna kvar, minnena och framtiden! Och som vi båda vet så är vi lika "galna" så at vi behöver varandras galenskap för att finna att vi egentligen är rätt så "normala"! =)
    MikaelAndersson

    2013-09-29 | 17:33:55

Kommentera inlägget här: