befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Spöke, Själ eller Seperation?

Kategori: Befrielsepedagogik

På Kraftstationen har vi ett eget spöke... Rätt så socialt och ömsint på sitt eget sätt. Visst det kräver ibland lite för mkt uppmärksamhet men vem skulle inte göra det om man inte längre kunde prata?

Vi skojade lite om att spöket på denna bild gled igenom mig. Men nu i efterhand tror jag att det var en del av min "kraftsjäl" som försöker bryta sig loss. Kanske kommer lite av min själ finnas kvar på Kraft... kanske kommer lite av Kraft finnas kvar i mig?

Vem vet? Oavsett så är separationen ett faktum. Allt sant förändringsarbete kräver sin smärta annars är det ingen betydande förändring!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: