befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Ledarskapet

Kategori: Befrielsepedagogik

Varför strävar vi efter att bli/vara ledare? Gör vi det för att bli beundrade och upphöjda till skyarna som halvgudar? Nej, inte jag i alla fall. Jag hatar egentligen pedagoger och ledare som skryter om hur jävla duktiga och bra de är. Men ibland måste man också se kritiskt på sitt ledarskap och påminna sig själv om varför gör jag det jag gör? Jag vill här publicera en text av min vän Michael där han skriver om hur han ser på mitt ledarskap, detta är så häftigt att få ta del av hur andra ser på ens kall:

"Du är älskad för den du är!!! Du är en stor människa!! Du har skänkt så många så mycket glädje, inspiration, lycka,livs glädje samt så mycket mycket mer som aldrig kommer glömmas bort människor kommer i framtiden alltid minnas Micke på kraftstationen mannen som var med hjälpte mig visa mig kraften inom mig till att göra skillnad i livet i mig själv, mannen som alltid sa att allting är möjligt och det är synd att du slutar för att du är så jävla grym och du älskar ditt arbete de lyser verkligen rakt ut från din kropp, Du är fantastisk och jag önskar dig verkligen all lycka i livet och jag vill du ska veta att jag tror på dig lyssna till dig själv du är grym du är fantastisk och det vet du och världen mänskligheten behöver fler som dig !!!!!!!"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: