befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Det är ni som är stjärnorna!

Kategori: Befrielsepedagogik

 
Tack alla ni fantastiska ungdomar och ungavuxna som jag fått chans att vandra med denna termin. Jag tror inte att ni förstår vilken plats ni alla har i mitt hjärta. Det är för er jag går till jobbet varje dag. Varje gång jag får dela upplevelser, tankar och drömmar med er lever min själ!
 
Nu går jag på semester i morgon och försöker hitta mitt jag. Hoppas att sommaren blir givande för er alla även om jag vet att livet ibland kan kännas tröstlöst och grått. Jag har inte många idoler i form av rockstjärnor och skvallerkändisar...ni är ju mina idoler! 
 
Kraften som vi "vuxna" tjatar om finns redan i er alla. Ni är alla unika och redan allt...Men att hitta en väg att vandra, ett jobb och en plats är inte lätt.
 
Tack än en gång för er gästfrihet och alla ärliga möten! Midsommar lunch i morgon på Kraft kl.13:00

Kommentarer


Kommentera inlägget här: