befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Min födelse av min far

Kategori: Tankar

Pappa om 1983 på facebook 2011

Vi blev tillsammans igen . Vilken skön skön känsla att vara förälskad och kär .Det första av många lyckliga år med dig , efter nästan 2 års separation . Det var fattigt men lyckligt . Vi köpte vårt första hus i Rugerup .Vi måla och fixa med huset med Dennis hjälp . På helgerna lagade jag bilen för att jag skulle komma till jobbet på måndagen. 23 september förlovade vi oss , samma datum som vi träffades första gången . Höst och vinter älgar som åt våra äpplen på träden .du blev inlagd för havandeskapsförgiftning men den 8 december telefonsamtal från kk Lund Mikael , en liten påg föddes med akut kejsarsnitt hann inte in innan det var över . Fortkörningsböter . Mikael vägde inte mer än ett paket smör . Skinnet korva sig runt knäna . Han var det finaste jag sett . Du groggy efter narkosen . Jag var så lycklig . Mikael kvar på sjukhuset för kontroller och observationer . Vi åkte fram och tillbaks till sjukhuset . Nyårsafton tror jag att Mikael fick komma hem . Så skönt .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: