befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Man kan ändra sig!

Kategori: Tankar

Jag har alltid sagt att jag är en person som inte gillar katter. Men nu är jag en person som älskar katter, vilket känns mkt berikande! I somras när Paul ringde och undrade om vi kunna ta emot en lite kattunge som förmodligen inte skulle klara sig, var svaret kanske lätt. Vi sa ja och första dagen var tuff men nu kan jag inte klara en dag utan vår katt Spöket. Det går inte att förklara en relation till någon annan för någon annan för den relation man har är unik. Men mitt hjärta blöder över alla katter som lämnas åt ett grymt öde av oss människor. Vi måste höja värdet på katter, ett liv är allt oavsett hur stort eller litet det är.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Finaste som finns!

    2013-02-11 | 09:06:01
  • Anonym säger:

    gulligaste Spöket <3.


    2013-02-11 | 10:25:02

Kommentera inlägget här: