befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Lycklig man!

Kategori: Tankar

Tänk att jag för snart 8 år sedan träffade min livskamrat och att vi nu är gifta! Jag är en lycklig man! Säkert inte helt lätt att leva med och som jag många gånger sagt, ska jag leva med någon så är det med dig min fru. De senaste åren har varit kantade av operationer, magnetröntgen, cancer, inte cancer, lungkollapser, för mycket mediciner, för mycket ”booze”, vänner har dött, vänner har svikit och nya har tillkommit. Hund, katt och hus. Bröllop, utbrändhet, depressioner och nya förhållningssätt och prioriteringar…

Oavsett vad så är jag säker, inget kan dela eller splittra vår kärlek! Om inget gjort det under 8 år kommer inget göra det nu. Så länge kärleken finns är det du och jag mot världen!

Vi bygger familj, vi bygger framtid vi är ett liv!
 

Kommentarer

  • Frun säger:

    Älskar dig!

    2013-02-11 | 11:13:57
  • Stina Nyhlén säger:

    Underbara ord Micke.
    Jag ger Er båda en stor kram och önskar att Ni alltid får vara så här lyckliga.

    Svar: Tack Stina! Vi kommer förbi en dag till våren och fikar =)
    MikaelAndersson

    2013-02-11 | 23:04:34

Kommentera inlägget här: