befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Sommar reflektion

Kategori: Befrielsepedagogik

 

Ibland slår det mig hur mycket som faktiskt händer under ett år… När man befinner sig på samma fysiska plats som för ett år sedan medans man i själen har rest till månen och tillbaks. Alla intryck, relationer och situationer som färgat ens år, alla nya vänner, gamla vänner och borttynande relationer… allt är del av mig. Ifjor pluggade jag heltid (egentligen under ett år) under semestern hann jag egentligen med att vara ledig något? Som i alla andras liv har andras död och liv korsat min väg och satt spår i mitt inre jag. Vad som kommer att hända under detta år ligger utanför min fantasi men jag är säker på att nya utmaningar och äventyr står för dörren. Till alla er som jag inte hört av mig till på länge...vi ses kanske snart! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: