befrielsepedagog.blogg.se

När känslan av att utrycka sina tankar blir för stor, är det upp till varje individ att sätta sitt avtryck till denna värld.

Albin Tanke

Kategori: Förebilder

Varför är du en förebild för mig?

Albin Tanke

Jag gillar människor som får mig att utvecklas och som på olika sätt utmanat mig till nya reflektioner och tankar. Under en tid fick jag möjligheten att arbeta med Albin på Kraftstationen och utan tvekan är han den bästa arbetsledare jag någonsin haft och en av mina mest professionella arbetskamrater jag fått möjlighet att arbeta med. Man kan säga att tack vare att han trodde på mig och såg mig som en kompetent pedagog så växte jag mot det. Jag har lärt mig mycket av denna man och man kan nog säga att vi delar samma (sjuka) humor. Jag hoppas att Albin förstår att även om bilderna på honom är få på vår hemsida… så har han satt ett av de djupaste avtrycken till den verksamhet vi idag kan vara stolta över. Utan hans strategier, ledarskap och kraft hade vi inte varit något idag.

Hoppas vi ses snart min vän! Även om jag saknar dig här på Kraftstationen så vet jag att du gör stor skillnad där du nu möter människor.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: